Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Kérwén - Hasse: 1 - 0

Sinds gisteren is Kérwén met haar orendans begonnen. :-) Tot nu toe stonden haar oortjes altijd wat zijwaarts te flappen, zoals hier dus:

Gisteravond hing opeens haar linkeroor volledig naar voren getipt in plaats van zijwaarts. En toen ik daarstraks thuiskwam, waren ze beiden naar voren getipt. Grappig, hoe die oren opeens veel te groot lijken voor dat kopje.

Maar ze kan er nog altijd even arrogant uitzien. ;p


En toen begon Hasse zaterdag opeens te spelen met Kérwén, echt spelen. Van het ene op het andere ogenblik sloeg haar continue blijf-van-mijn-lijf-en-uit-mijn-zicht gegrommel volledig om in spelen. Soms heeft ze nog wel haar twijfels bij de kleine, maar ze vindt haar al bijna even leuk als Robine haar vindt. Wat overigens wel wat voor troubles in het huishouden zorgt, want Bien wenst haar puppy niet te delen. Voorlopig  houd ik Bien even in een andere ruimte of hou ik haar tegen met mijn arm, want ze is al tweemaal uitgevlogen naar Hasse omdat die met Kérwén begon te spelen. Gelukkig dat als ik er niet bij ben, enkel Bien met Kérwén lijkt te spelen en Hasse dat pas durft in mijn bijzijn, of ik zou niet echt op mijn gemak zijn. Maar dat loopt wel weer los. :-)

Hieronder het bewijs, enjoy!

Geen opmerkingen: