Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

Kérwén, dag 1

Niet zo bijster veel te vertellen, behalve dan dat ik vermoedelijk gehoorschade heb opgelopen vandaag. ;-) De rit van Beerse naar Temse was stil... gedurende een kleine 5 minuten. De rest was janken, gillen, brullen, keffen, zelfs huilen als een wolf, en zich als een bezetene tegen de tralies van de bench werpen. Thuisgekomen waren mijn twee teven in tegenstelling tot wat ik verwacht zou hebben niet zo bijster tof. De sympathie naar de pup toe is er duidelijk nog niet. Gelukkig is Kérwén niet bepaald snel uit het lood geslagen.

Na de rit, een nodige tussenstop voor een passend halsbandje in de veel te drukke dierenwinkel, de begroeting thuis en nog wat zotte puppy-zoomies door het huis, was er duidelijk nood aan rust.

Buiten Kérwén gerekend, want bovenstaande foto bedriegt bijzonder hard zo zonder geluid bij, de bench was immers helemààl niet naar haar zin. Het werd een urenlange herhaling van de autorit, met tussendoor heel af en toe dit beeld:

Toen de serenade dan uiteindelijk toch even stilhield, maar ze nog altijd niet sliep, heb ik haar eruit gelaten, uit vrees weer uren te moeten wachten voor ze even stilhield. Ze ging even flink buiten een plasje maken, wierp zich binnen op de vloer en viel pardoes in een erg diepe slaap. *zucht* Net zoals Hasse als pup al, liefst zo dicht mogelijk bij mensen voeten:

Zodadelijk nog even een kort ommetje, eten en dan slaapjes doen. IN de bench, en hopelijk kunnen ik en mijn twee teven wat slapen vannacht...

Geen opmerkingen: