Pagina's

zaterdag 11 augustus 2007

Hasse speaking

Geen commentaar omdat het een week geleden is dat ik nog eens wat vertelde! Mijn mens gunt mij geen seconde rust. En als ze dat dan wel doet, sluit ze me op in een kooi, dus kan ik hier niets komen vertellen. 8)

Juist snel vertellen dat ik gezond bevonden ben door de DA, of twijfelde iemand daar soms aan? Gewogen en niet te licht bevonden ook, ik weeg al ruim 6 kg, nog even en ik haal die bruine in! :)
Mijn mens is al de hele dag druk bezig en zegt dat we morgen heel vroeg op reis vertrekken voor een paar dagen. Met de tent (hotels zijn voor watjes) naar Luxemburg, mijn horizon verruimen! Ik ben trouwens dringend aan vakantie toe, want het is hier behoorlijk vermoeiend hoor. Opvoeding dat zo'n mens nodig heeft, niet normaal gewoon. Mijn mama had mij en mijn broertjes en zusjes al verwittigd, maar ze minimaliseerde het nogal hoor. 8)

Wat ik mijn mens al aan het verstand heb gekregen op die veertien dagen? Nog niet vet veel. 8)
* Ze kent niets van tuinieren, en ik heb haar de voorbije dagen laten zien hoe je dat dan wel doet, tevergeefs echter tot nu toe.
* Ze begint al wat te snappen dat alles altijd netjes opgeruimd moet zijn, alle deuren gesloten moeten worden en ook schuiven en kasten niet open mogen blijven.
* Ze weet al dat je met papier veel leukere dingen kan doen dan dat meteen weg te gooien. Als dat allemaal in kleine stukjes is, neemt dat veel minder plaats in en ze weet al dat ik daar goed in ben. Kwestie van het nuttige aan het aangename te koppelen.
* Ze maakt al niet meer de fout van mijn drinkkom ook maar een seconde leeg te laten, hoe vaak ik dat ding niet door huis heb moeten sleuren voor ze dat doorhad..
* Ik heb mij een paar keer onder de auto moeten verstoppen waar ze net niet aankan om haar duidelijk te maken dat ze sneller moet zijn met mij in de koffer te helpen.
* (wordt ongetwijfeld vervolgd)

En dan moet je weten dat mijn werkuren niet eens in het zwart uitbetaald worden maar in tricolor. 8)

Hasse la vista!

1 opmerking:

leentje zei

Hey Julie,

Is Hasse ook zo'n vervent tuinierster?
Hier ook hoor, Jess is gek op men bananeplantjes!!! :)
Is het eigenlijk goed gegaan op de wedstrijd met Robine?

groetjes
en zeker tot op de zeewandeling.