Pagina's

donderdag 26 juli 2007

Robine aan het woord

Pfft, ik snap er niets meer van hoor. Zit mijn baasje al weken - wat zeg ik, al maanden 8-/ - te zeuren van puppy hier en puppy daar en puppy overal, maar ik zie geen puppy. Dan zegt ze dat die binnenkort bij ons komt wonen, dat ik dan niet meer alleen zal zijn. Ik wacht nu al lang genoeg hoor, waar blijft die puppy?? Geeft ze mij zo'n pluchen hondje.

Haha, mensenhumor. 8-/ Geef mij dan maar Border Collie-niveau hoor!

Daarnet zijn we aan zee gaan wandelen. Niet zo'n goed idee achteraf gezien, want met die wind, maar goed, het begin was toch wel leuk.


En de hele tijd mijn baas maar zeveren dat dit onze laatste wandeling onder ons tweetjes is, want dat we morgen Hasse gaan halen. Dat ken ik niet, zal wel weer iets van haar niveau zijn, zo'n hAsse, ik ken alleen mijn bAl!


Poot,
Bien

1 opmerking:

Tania zei

Jaja ze komt er aan ;o(((( het zal hard zijn voor ons maar jullie zullen er in ieder geval een pracht van een pup bij hebben !