Pagina's

zondag 8 juli 2007

Meet...

... Luna Tale GoHasse!



Tot mijn grote maar blije verbazing komt nummertje 7 binnenkort naar hier. :) Of Robine nou zo blij gaat zijn met het varkentje uit de bende is wat anders, lol, maar ik ben echt geweldig blij, vind het allemaal super spannend en de komende drie weken kunnen niet snel genoeg voorbij gaan.
Nu zaterdag nog eens op puppybezoek. Het weekend daarop gaan 6 van de 8 pupjes naar hun eigenaars, Hasse blijft nog wat langer samen met zusje Ginger. Mijn verlof gaat immers pas het weekend daarop in, dus zit mijn pupseltje veel beter nog een weekje langer bij Tania, Sabine, mama, tante en oma. Maar die zaterdag kom ik haar wel alvast een dagje stelen om Robine te ontmoeten en mee te gaan wandelen terwijl Tania agility loopt. En het weekend daarna zal dus de grote dag zijn, dan mag ze definitief mee naar Robine (die nu nog driemaal zo groot is, maar straks ongeveer driemaal zo klein zal zijn, lol).

En nu maar aftellen...

(c) foto Tania

Geen opmerkingen: